SMAKEN

Helt underbar kväll men dock lite problem.
Är ju som sakt sjuk och jag blir bara värre och värre, tur som fen att jag ska vara borta 2 veckor.
Men efter stranden stack jag, Bea, Malin och Martin ut till baren och tog lite dricka. drack en cola som jag inte ens kände smaken på, böl!
Stack sedan i väg och kollade lite i affärer, åt på världens skönaste restaurange och sedan gick vi och kollade på alla dessa bilderna som dom har suttit på alla ciggpaketen här nere då de ska skrämma folk.. fy vilka bilder! sedan gick jag och Malin vilse när vi skulle gå hem. Gick och letade i säkert 1 och en halv timme och fy va dåligt jag mår nu. Ska sova så jag blir piggg och glad i morgon.
 
Natti hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback