INTERESTED?

SpetsTunika
nypris: 299
Säljes för 149 kr
Stolek s-m
(passer de flesta)
Säljer den pågrund av att jag har två styckna likadana och har ingen användning för den. Den är super fin och kan tvättas i tvättmaskin som vanligt. Använd max två gånger.
Volange klännig
Nypris: 399:-
Säljes för : 149:-
stolek: 36 ( lite töjbar är den också )
Använd en gång och sitter verkligen super snyggt på. Säljer den pågrund av att jag inte använder den tyvärr.
Svart klänning:
Nypris: 399:-
säljes för: 99:-
Stolek s
själjer för att jag inte använder den tyvärr, använd en gång.
Söt grön topp
Nypris: 199:-
Säljes för : 49:-
Stolke: one size ( passar alla i från S-L )
Säljes för att jag använder den tyvärr inte. skön, Söt och sitter fint på.
Söta sommar sjalat:
49:- st
stickad halsduk
49:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback