MIN DAG

Helt okej dag idag. Vaknade upp hemma hos Marcus med Jonatan, Alfred, Robert och Marcus och vi satt och tjötade lite och sedan så stack vi till ICA. Handlade lite och sedan stack jag och Mracus hem till han igen och käkade lite. Vid 2 tiden stack vi in mot Göteborg där jag skulle möta en tjej och köpa en tröja av henne, men så blev det ej.. hon smsade 10 innan vi skulle träffas och sa att hon inte kunde för en riktigt löjlig ursäkt. Vi gick runt i 3 timmar och kollade lite och fikade för att vänta in tiden då vi skulle möta en annan tjej som jag köpte kameran av. Den va inte riktigt som jag tänkt mig och är lite besviken men men.. Kanske känns bättre när jag köpt småsaker som saknades till den, ska ge den ett försök. Efter det stack jag hem och hämtade Bea och sedan körde jag ner henne till stan. Åkte hem och så kom Erica och Elina upp och var med mig i nån timme och sedan så kom Alfred ( gillar inte att vara ensam, haha ). Ska lägga mig nu och kolla på ett avsnitt av OTH och sedan ska jag sova.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback