SVAR PÅ LÄSA FRÅGA!

FRÅGA:
SVAR:
Tack så mycket !
Nej jag och Marcus har aldrig riktigt bråkat utan iså fall är det väl bara att vi inte tycker samma om allt , haha !
men vem gör det. Riktigt glad för det faktikst. Sedan så tror jag att det är för att jag och Marcus aldrig har nått att riktigt bråka om. Men sedan säger jag att det är absolut inget fel på att bråka i bland för det gör många. Ibland måste man få ut det man tänker på.. mitt tips till er alla där ute som vill ha det är att inte bråka om något om det inte riktigt är ''värt'' det , bråka inte om småsaker utan släpp det !
Jag har ALDRIG fått den känslan att jag och Marcus kommer göra slut.. Jag tror så enormt mycket  på vårt förhållande så jag hoppas verkligen att det kommer hålla så länge de bara kan.. Vilktigaste av allt är att vara vän med din kille eller tjej och inte bara ge kärlek !
-
Bild sen sommras:

Kommentarer
» Anonym

jätte fina tillsammans :D

2012-01-15 // 13:00:56
» Anonym

grymt fina !

2012-01-15 // 13:01:05
» Sara

Ge mig din kille :D

2012-01-15 // 13:01:19
» Sonia

Han verkar supermysig, han är även skitsnygg! Jättefin blogg. Gillar verkligen dina foton :) kram

2012-01-15 // 19:56:39
URL: http://soniajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback