FILM TIME

Hyrde lite filmer förra veckan och gud va grymma många av de var...
1. The blind sid - ( såg den igår) grät som ett litet barn och gud vad jag älskar den filmen. Såg den med Marcus för andra gången och den är helt klart långt upp på min topplista. Tipsar er verkligen om den filmen. sårglig men grym.
2. Captain America - ( gillar inte sånna filmer annars) Riktigt bra faktiskt , gillar dock inte slutet. Jag tycker helt klart att den var se värdig och de är ändå den bästa ation film jag har sätt.. riktigt bra faktikst.
3. Nora roberts - på slaget tolv. Rktigt grym film , gillar den verkligen , spännande , kärlek  ,familj , ation , och en massa mer. Riktigt sevärdig.
4. four Jesus - RIKTIGT DÅLIG ! inte värd pengarna och sedan fattar jag inte ens varför en sådan film får göras. riktigt dålig och tipsar er att inte se den.
5. The other guys - Helt okej , skrattade ganska mycket i den men va inte den bästa filmen jag har sätt. Kan bli lite långtråkig och så men annars va den helt okej.
6. I love you Beth cooper - Inte sätt en men verkar vara ganska rolig.

Kommentarer
» The blind sida;)

The blind side e sjukligt bra(((( ;;;;;;

2012-01-13 // 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback