Va det bara ord?

Många säger att man ska ta vara på denna tiden nu i slutet innan man går ut nian och att man ska hitta på helsjuka saker tillsammans nu och att man är så ledsen för att alla ska splittras. Jag är verkligen ledsen att nian i älvsåker ska splittras nu inför gymnasiet men en sak fattar jag faktiskt inte?
Om vi ska ta vara på denna lillatiden som finns kvar tillsammans i skolorna varför ska man vara tycken och elak mot varandra då? Varför för en gångskull kan man inte respektera varandra och sluta vara så jävla tykna?
ärlig ja fattar inte det , denna tiden i slutet nu ska vara en av det bästa tiderna enligt nästan alla i nian men jag själv tycker att den är värst av alla! komigen nu , nu ska vi göra detta året till ett livs minne!


Kommentarer
» Anonym

rätt sagt!

2011-05-24 // 17:01:04
» Jennifer Karlsson :)

HAHAh vet att ja är en av dom, men om man tex ljuger mitt i fejset så kan ja inte göra nånting annat än att faktiskt bli tycken och säga till att SÅ ÄR DET INTE ! men annars kan ja säga förlåt för annat ja blir tycken för ja inte ens har nån anndledning till :)

2011-05-24 // 22:13:59
URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback