GOD MORGON MINA LÄSARE!

God morgon, idag är det ingen vanlig skoldag utan en riktigt rolig en!
ska hem till en lärare och Grilla och ha det roligt istället för att sitta vid skolbänken..
Nu är det exakt 2 veckor kvar till skolavslutningen och 2 veckor och tre dagar tills jag sticker till mallorca♥
efter skolan ska jag hem till En kompis (Frida) och gräva upp en låda som jag frida och Jennifer grävde ner när vi gick i femman. Haha ska bli så roligt och se vad vi la ner och vad som finns iden ;)

Kommentarer
» Ellen:)

Du är olagligt söt, måste bara säga det ! :O

BTW så du passar i att ha uppsatt hår, du ser liksom lite piggare ut ( ta inte illa upp!) (:

2011-05-30 // 14:19:45
» Anonym

Vart har du köpt dina örhängen? :)

2011-05-30 // 14:45:02
» marcus skårbratt !

så jävla söööööööööööööööööött <33

2011-05-30 // 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback