Kamera död

Kameran är verkligen stendöd nu så har inte varit så mycket bilder nu det senaste. Men snart så kommer det mer! Idag så vaknade jag upp hos robert vid åtta tiden och sedan var det bara att börja jobba.. fy va trött jag är. Jag och frida fick Malins tidningar denna helgen så nu får vi hoppas på att jag har känat in lite pengar nu. Har imorgon också sedan så ska jag börja jobba lite mer här hemma.
Börjar skolan snart, den 23. De mesta börjar nu på tisdag och det suger faktiskt lite , men men inte ska man klaga! Idag blir det en slapp dag hemma. Har blivit galen i inspirations bilder!
Blir man inte sugen att fota när man ser detta:

Kommentarer
» Anonym

Håller med!

2011-08-13 // 18:40:44
» Rebecka

Jag börjar den 22;à :D

2011-08-13 // 23:14:42
URL: http://rebeckaberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback