Toppen dag men en väldigt seg jeffa..

Har varit jätte seg i dag kan man ju lunngt säga, sen så har jag varit väldigt deppig pogrund av vissa saker och en av dom är att jag tappade mitt minneskort och hittade det inte igen i åsa och sen att jag kan inte smsa eller ringa för min mobil är sperrad och den funkar igen den 30de ,och det är år kvar! Men en toppen morgon i åsa och matchen som jag kollade på när åsa spelade innebandy var toppen även fast det inte gick så toppen bra. Träffade jozzan och lite folk med så det har varit jätte bra, FAST i natt så måste jag säga att det finns vissa onda människor som njuter att måla på en när mana sover ( gjorde det med ) haha en bild på min rygg ,vackert?.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback