12-03-10

sitter nu och gör lite bilder (Headers) gjorde en ny som jag ska försöka få upp och den är lite speciell men lite ändring skadar inte ..jag gör mina headers (bilden där uppe)helt själv och jag hjälper gärna folk med det med :)
idag har jag gått i skolan och det är en lång dag kan man ju säga och sen så efter det så åkte jag in till kungsbacka och mötte josse , kiffe och victor , åkte hem till kiffe och åt och sen träffade folk och sen bowlade (stavning) nu förut och nu är jag hemma för jag ska spela match utomhus i morgon runt ett så ni får lycka mig till, lite pepp! Nu ska jag vara så cool att jag ska snacka massor med Jack så nu får ni ha det.
huges Jeffa
bilder sen kvällen:
fridas bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback