svar på tal !

Hej, Min kille är lite längre än 1.80 och jag är runt 1.52 och jag tycker verkligen inte att det är något problem med att han är ungefär 30 cm längre än mig , haha. Lite roligt tycker jag väl att det är för att jag är verkligen den korta och hän är verkligen den långa. Men jag tycker verkligen inte att du ska tänka på längden överhuvudtaget. jag oroade mig också för det innan och så hade jag hundra andra tankar i mitt huvud. längden spelar ingen roll säger man ju , och jag tycker att det stämmer sjukbra faktiskt. när jag pussar Marcus så kan jag stå vanligt och han kan böja sig lite ner för att ''komma ner'' till mig. Men det är verkligen inte något som är jobbigt värken för mig eller Marcus. Om inte så kan också jag stå på tå och pussa honom. Jag har även tänkt många gånger innan jag och Marcus blev tillsammans att  jag skulle vara för kort. Men jag tycker verkligen inte att längden ska sabba. Ni kommer att bli super fina tillsammans om ni blir tillsammans :)♥

Kommentarer
» Anonym

Tack så jätte mycket. Det behövdes!

2010-12-12 // 00:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback