21/4-10♥

En bra dag i dag och jag måste säga att man blir jävligt trött att gå på krykor och ni som inte visste det så går jag på kryckor och har gjort det i fem dagar och är helt slut körd i mina armar. Idag började dagen med att jag var hos doktorn och sen så åkte jag till skolans sista lektion som vi blev filmade på. Efter skolan åkte jag till kungsbacka med Frida , jesper och jennifer och sen träffade jag josse en stund och sen jennifer och lite mer folk under dagen. Sen gick jag till dansen och kollade på och efter det så åkte jag och pappa och köpte mat till skolutflykten i morgon (göteborg).




blixt..(tips , man får finare färg)


bilderna är eg redigerade , tro det eller ej men jag bjuder på domma bilderna ;)

Kommentarer
» ida

Fin! + vad har du för kamera? <3

2010-04-22 // 08:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback