med gooaste tjejerna till ÖB

Länge sen jag hade en sånn här bra dag faktist, jag behövde värkligen denna dag ,efter skolan i dag åkte med gooaste tjejerna till ÖB och köpte godis och dricka till elida och lite annat. sen LÅNADE vi en vangn och gick till café carma i innestan och fikade med danne och hans kompis Robert , fett mysigt .sen hängde jag med dom hem till älsklingen och kollade lite på datan och sen bara tog det lungt hur bra som hälst va dagen tills då , sen hände ju en liten olycka när jag skulle cyckla till stationen,dannes cyckel va paj så man kunde inte växla så den tvärnitade och ja flög ju såklart av .skrapade händer lår och knän .va tvungen att gå hem till danne igen eller aa dom kom o mötte mig sen väntade jag på pappa som kom o hämtade mig , sen va kom malin en stund gick ut med ludde ner till erica ocj gav henne pengar sen efter det åkte malin hem och nu sitter jag här med plåster över hela kroppen känns det som


ni är bara så söta!










Kommentarer
» jennifer karlsson

ahha ja är med på alla bilder xd

2009-09-23 // 15:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback