Hos Rebecka ♥


(gammalbild sen öland , Mig och bella.  enda bild ja hade , men vi är sååå söta)

hemma hos rebecka nu och är här med famlijen , jag och rebecka är lite nördiga som sitter med datan hela kvällen på en fredag ,sen kommer jag vara ennu värre i mån när jag ska lana (Y) aja är här nu och har ätigt och kollat på IDOL ,bra dag faktisk och provet i skolan gick toppen!har haft mycket prov denna veckan tycker jag sen har jag tre till nästa vecka (N) men Jag hoppas jag överlever .Msn är inte roligt när ingen fattar ens skämt , sitter och skojar med danne men han tycker inte jag är ett dugg rolig , surt men jag kommer att få han skratta tillslut , skulle bara vilja sen hans min nu när han sitter där på andra sidan av sin data och tänker att jag är en korkad idiot som inte kan nått , men då ska du veta lille älskling att jag klarade mitt matte prov och ja är smart och jag är ROLIG !

Kommentarer
» hanna

konstig bild :)

2009-10-10 // 23:07:36
» hanna

(söta)

2009-10-10 // 23:07:51
» jeffa

hahaha tack :)

2009-10-11 // 20:12:39
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback