15 augusti..

Varför inte lixom , leva livet ut


 
I wrote your name on a stone
but the weather took it
I wrote your name in the sand
but the water took it
I wrote your name on a paper
but the fire took it
I wrote your name in my heart
and it will always be there.
.

skönt att ha dig vid min sida !




Spelar spotify i HÖG volym med mathilda och bara har det bäst !
ätigt tjockis mat och gottigott härligt att leva känner jag bara ,
skit i vädret nu och bara andas.
bara ha det lixom , varför inte ,gör det man aldrig har vågat innan
,man lever ju faktist bara en gång.
jag vet exakt vad jag ska göra i mån .
Bara göra det som tanken kommer på och bara göra som
jag själv vill .
härligt ..




Tipsar er om låten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback