TIMMARS SÖMN

God morgon bloggen. Jag vet att mina bilder är extremt tråkiga då jag tar alla med min mobil. Min kamera laddare är helt borta så ska kolla runt lite om den kan ligga hos någon annan. 

Inatt var nog bland den skönaste natten jag någonsin har sovit! Sov så dåligt i går och dagen innan de, plus att vi var ute i helgen då vi somnade vid sju tiden. Kollade ph med Jonatan som kom till mig och sedan somnade vi båda innan vi ens hann och lägga ner huvudena på kuddarna,haha. 

I går på dagen hade jag först körlektion efter skolan och sedan träffade jag Jennifer då vi gick lite i affärer och sedan bara snackade. Riktigt roligt att träffa min efterlängtade tjej! 

Är påväg in till skolan nu och idag blir en längre dag än i går så håll tummarna att jag inte somnar bakom ratten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback