SENT



Igår så vaknade kag och sedan hade jag två körlektioner på rad. Efter det så stack jag hem där jag började kolla på den nya hunger games. Såg tills det var 20 minuter kvar då Jonatan kom och vi bestämde oss för att gå på bion i gårkväll istället, senaste bion jag har varit på. Var det så sjukt värt att få den tiden och kunna slappna av och verkligen prata ut med en sådan underbar person som Jonatan. 

Efter det då blev det hemåt och försöka sova de få timmarna som jag fick sova inatt. 

Kommentarer
» förvirrad läsare

Hej!
jag är en väldigt förirrad läsare, och jag måste få veta sanningen!

hur kunde du och marcus ha ett lyckligt avslut? och hur kommer det sig att marcus redan har hittat en ny flickvän? är du tillsamans med jonathan och hur känner marcus med det med tanke på att ni alla umgåtts? träffas du och marcus fortfarande?

2014-01-09 // 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback