SKIT KAN BLI BRA

Dagen började sämst i skolan och det är inte ens värt att ta upp här på bloggen. Åkte i allefall hem efter skola då jag mötte några som sovit hos mig ( komiskt nog så sov dom under hela min skoldag )haha. Sov ute i ute soffan i någon timme och sedan så spelade vi Wii och vänta in Att Marcus skulle sluta. Åkte och hämtade honom och så var de bara jag Jonatan och Marcus som var med varandra då dom andra var tvungna att sticka. 
 
Nu på kvällen har jag och Marcus käkat med min familj och sedan så stack vi hem hit till honom då hans föräldrar är bortresta. Ska ha myskväll nu och måste säga att dagen gick från skit till något underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback