JUL PÅ LISEBERG

 
Nu i helgen så började det med att jag var hemma hos Evelina med en massa goa folk och hade det skoj och käka god mat, lördagen så satt jag och Evelina och tillbringade 4 och en halv timme framför datorn då vi gjorde läxa så det knakade ur oss. Har så sjukt mycket med företaget jag och Rebecca har skapt nu så de är riktigt stressigt och jobbigt faktiskt.
Efter det stack vi till Liseberg med Anton också och så gick vi runt och hade de mysigt!
vann 3 gånger (4 kg chocklad, och ja tål det inte ens, haha).
 
Har verkligen haft en helt kanon helg och jag ser verkligen ifram emot denna veckan då jag ska sova hemma Hos jonatan veckan ut då han är ensam hemma. En hel vecka med Goa vänner i ett stort hus, kan de bli bättre!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback