ETT LYCKLIGT SLUT

Jag har fått en massa frågor nu på bloggen om jag och Marcus har gjort slut och ja det har vi gjort för över två veckor sedan. Alla sagor har olika slut och ibland är det bra slut och ibland är det sorgliga slut. Jag och Marcus har avslutat våra tre och ett halvt år med en riktigt kanon avslut. Jag och Marcus har tyvärr bara varit vänner nu ett tag och bestämde oss därför att avsluta det och det känns bra. Vi har båda haft ett underbart förhållande och jag kommer alltid vilja ha Marcus som min vän! Och ja man kan vara vän med sitt ex eller i allefall detta exet. och snälla tjejer där ute, ta det lungt med min fina vän nu ;)
 

Kommentarer
» Ida

Tycker det är sjukt synd, följt din blogg sen innan ni vart tillsammans och ni har verkligen vart jätte söta!

2013-11-23 // 18:10:08
» Anonym

Hur blir det med er förlovning då??

2013-11-26 // 20:24:29
» Anonym

Tycker det är väldigt starkt av dig att för det första, skriva ut det, och sedan kunna gå vidare genom att vara vänner. Du är en stark tjej!!

Önskar dig all lycka i framtiden. Man blir glad av att se hur positiv du är, hur du ser saker så positivt! Följt din blogg sjukt länge nu och du är helt underbar (av det jag 'fått reda på' haha).

All lycka till dig.

2013-12-17 // 11:31:42
URL: http://nattstad.se/Vanz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback