DROGOR, DRICKA OCH SKRATT

Bästa kvällen på riktigt länge! 

i torsdags så åkte jag hemifrån vid 3 och var inte hemma förens halv 1-2 då vi fixade så mycket vi bara kunde till festen, vilket blev sjukt bra. I går började jag dagen med att åka i från Robert och hem för att fixa de sista. Jennifer kom och vi fixade oss tillsammans och sedan iväg. 

 

Kvällen började lite segt men blev bara roligare och roligare, dock så skulle jag hjälpa en vän och trillade in i en sten och skar upp hela knät, haha. Dock så kom polisen och det blev lite kaos där ett tag men det är ju ingen riktig fest utan lite spänning, eller vad säger ni? läs mer om det HÄR

 Hade en kanon kväll och är så sjukt lycklig då jag och Marcus har 3 år, Jonatan och Mattias fyller 18 och alla var så glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback