SMÄRTA

Veckan har varit helt kanon fram tills idag..

I onsdags så åkte jag upp till Malin då jag bara åkte till skolan och gjorde ett prov halv 4- 4 ( riktigt onödigt att bara ha en lektion i en halvtimme med prov, men aja) Sedan åkte jag och pappa och hämtade mamma då vi åkte och fixade blommor och fint till huset då det kom och fotograferade det i går. Sedan körde jag hem till Malin där vi snackade och åt gott och dröjde ut tiden.. Vid kvart i tolv mötte vi upp de andra och överraskade Robert ( läs inlägget under ). Igår var jag därför helt slut men vi åkte upp till Robert igen och firade han lite till. Idag är den värsta dagen på riktigt länge. Läxa upp,illamående av smärta,likblek,sjukhuset.. får se om jag får lite sällskap senare i kväll i allé fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback