FUCK OFF

irreterad, trött, arg och ledsen.
Betalade för att fixa wifi till datorn då det kostade runt 200 lappen för några ynka dagar så jag kunde snacka med Marcus. Sjääälvklart så funkar det inte ens så att jag kan ladda upp bilder eller ens skriva ett litet meddelande. Åhh så arg blir jag. Sedan att jag nu sitter och ha råkat på bihåleinflammation gör mig bara så jävla ledsen då hela denna veckan kommer jag vara sjuk, VAFAN är oddsen att jag får allt samtidigt och allt under dessa veckorna. Äter pencerlin och kommer få hämta ut ett nytt till detta om de inte går över. urinvägsinfektion, bihåleinflammation, förkyld, en söndrig tå, magtabletter, vätskebrist och trött, ååh ta mig ut ur min kropp!
 
Nu ska jag försöka sova och bli frisk.. denna dagen sög då vi suttit inne och försökt bli frisk och bara varit i skuggan. Hostig, feber, illamående, Medeciner, ont, trött snorig, arg tjej hälsar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback