ASK ME

Q: Vad är det som får dig och börja läsa en blogg och verkligen börjar följa den? :)

A: Det som får mig att börja följa en blogg är en blogg med mycket variation där du kan läsa om personens liv och åsikter. En sann blogg med alla möjliga olika känslor och inte bara ett glatt lossas liv.

Q: Hur gör du dig i ordning på morgonen med håret och sminket? :D

A: Jag  använder mig av en ögonfransböjare och en mascara. Nu på sommaren använder jag inte puder eller något sånt om jag inte ska på fest eller liknande. :)

Q: Vem älskar du mest av allt i världen?

A: Om jag måste välja en person som jag verkligen Älskar mest i hela världen och du menar verkligen hela världen.. Måste vara Marcus. Jag vet att många har svårt att tro de men jag skulle seriöst inte klara vardagen utan Marcus och min familj!

Q: Hej! Bara älskar dig och din blogg!!
Men jag undrar, du och din kille har varit tillsammans så länge och jag fattar inte hur ni kan passa så bra. Drömmer om er två på nätterna och jag ser i ibland i stan och jag blir helt kära i er bådatvåå. Jag kan kolla på era videos och gråta för att jag blir så lycklig när jag ser er! Hur håller ni erat förhållande i liv?

A: Tack va snäll du är, blir helt rörd. Vet helt ärlig inte hur jag ska förklara eller skriva. Berätta allt för varandra och visar den kärleken vi känner är de som håller vårat förhållande i liv tror ja. Tack blir så glad, kram!

Q: Bästa vän(nerna)?

A: Jag tror man kan ha mer än en och jag har några. Marcus, Jonatan, Malin och några mer ;) Vi är ju ett gäng som umgås och som jag skulle offra mitt liv för. Vi ställer upp för varandra och är mer som syskon och väldigt nära vänner, skulle dö för dom! 

 

Hur länge har du bloggat?

kram! :)

A: Sedan Juli 2009 alltså mitt fjärde år, helt sjukt!

Q: Favolåt just nu?

A: Favorit låt just nu är låten ni inte kan missat.. ALBATRAOZ!!

Q: Något du verkligen ångrar som du gjort/sagt till någon som du känner nu i efter hand var dumt ?:)eller att det såra personen ?:)

A: Ja det klart jag gjort. Bråkade mycket med Jennifer när vi gick i 7-8, fattade inte att vi kunde säga så elaka saker till varrandra. Det ångrar jag verkligen, även om det var längesen.

 Q: Skriv en 5 snyggaste tjejerna i världen som du tycker!

A: Oj en svår fråga.. men här är 5 snygga tjejer i allefall.

1. britney spears

2. kardashian kourtney

3. nina dobrev

4. eva longoria

5. Kim Kardashian

 
Q:Är du nöjd med dig själv? kram!

A: Jag vet inte, ibland är jag jätte nöjd och ibland tänker jag att jag har lite extra fett, lite extra finnar och att jag inte duger. Men ibland tänker jag: "Jag är prefekt som jag är" medan andra dagar vill jag bara gömma mig och tycker att jag är fet, ful osv osv... 

 Hej fina du! 

Vad gör du på din fritid? :)
Favorit affär? ;)

A: Jag är med vännerna, killen, målar och ibland tränar jag. Spleade fotboll i två olika damlag som tyvärr fick läggas ner då de blev förlite tjejer som ville vara med :(

Jag älskar verkligen hemma butiken på Freeport.

Någon favorit butik?
Bästa killkompis?
Puss älskar dig och din blogg! ♥

A: Jag älskar verkligen hemma butiken på Freeport.

Bästa killkompisen är Jonatan, kram

Q: Jobbigaste tiden i ditt liv?

A: Jobbigate tiden i mitt liv var förra sommaren då en nära släkting gick bort, Mamma fick en propp i hjärnan och mitt liv gick mer utför än uppför.

Q:. Pinsammaste som hänt dig? 

A: Oj det måste ha varit nu senast jag var hemma hos Marcus och sov där på en vecka i rad när hans föräldrar var borta. Jag hade precis duschat och skulle byta om när jag står helt naken med gardinen uppe och ser  att grannen kollar in och ser mig helt vilt naken, pinsamaste någonsin!!


Q: Vad skulle du köpa om du vann 100.000 kr? :)
btw, du och Marcus är så söta tillsammans! :)

A: Jag hade köpt något fint till Marcus och sedan hade jag bokat en utomlandsresa och åkt utomlands och solat och badat!

Q: Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

HELT KLART IFK. Änglarna i mitt hjärta!

 Q: Haft sex på almäna platser?

A: Ja.

Q: vad har du för storlek på brösten?

A: 70C 

Q: Vem var den senaste du pussade?

A: Marcus

Q: Vad gjorde du inatt?

A: sov från halv 1 - 9 ensam i min säng :)

Q: Och i förrgår natt?

A: sov..XD

Q: Bästa med att fotografera?

A: Att redigera bilderna!

 

Q: Kan du prata med din mamma om allt?

A: Ja nästan :)

Q: Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?

A: Utan tvekan!!

Q: Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?

A: Ja har aldrig älskat något utan att talat om de för personen.

Q: Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

A: nej, viktigt att lära känna personen innan tror ja. Man kan gilla en person eller få känslor för den men jag tror aldrig att man kan starta ett förhållande och älska varandra efter någon dag!

 

Q: Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?

A: Ja tyvärr.

Q: Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?

A: Say what?

Q: Har du nånsin tyckt att världen suger?

A: jadå, det gör den fortfarande

QKan du tänka att pierca dig i naveln?

A: Redan gjort!.

Q: vad heter din kamera ( objektiv osv med)
A: Min kamera heter Nikon D90 :)
har ett fast objektiv på (50mm)
 
Q: Vad längtar du allra mest till just nu? 
Ser du fram emot 3:an på gymnasiet? 
Beskriv hur du vill att din student ska vara? 
Hur har din sommar varit, vad har du gjort? 
Din förebild?
A: Just nu längtar jag som fen till MAGALUF.. åker ju på onsdag och är borta i 2 veckor..
2. Jag ser mest i fram emot att kunna sätta dit min cp lärare + studenten så klart!
3. Sommaren har varit helt kanon hittills, dock har jag ju bara haft semester sedan fredags. Har jobbat och stranden typ.
4. oJ JAG HAR VERKLIGEN INGEN ANING!! men mamma är nog min enda förebild.
 
 
Q:Vad har du för naturliga hårfärg :) 
eller är det brunett?
A: Jag är egentligen mörkblond med ljusa slingor.

 
Q:Hur gammal är du? 
Jätte fin blogg :)
A: Jag fylleer 18.. känner mig så stor ;)
 
Q: Är det din egna lägenhet du skriver om? Skulle vara kul med ett inlägg om den osv :) vad du betalar i månaden, vart den ligger
A: kommer upp ett eget inlägg om detta snart i veckan :)
 
Q: Vad jobbar du med? 
Jättefin blogg:)
A: Jag jobbar hos stena fastigheter. tack! kram
 
 
Q:Kan du inte berätta lite om det nya huset? Bor du där med din kille? Eller med dina föräldrar?
A: eget inlägg kommer upp.
 
Q:Snälla kan inte du berätta eller göra en video om hur du lockar ditt hår så fint?
A: självklart kan jag de. kommer upp så snart som möjligt.

Kommentarer
» Jennifer Karlsson :)

love you <3

2013-07-21 // 03:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback