URSÄKTA KVALITEN

Håller på att fixa lite smått med bloggen så det ser lite små kaos ut just nu. Headern kommer jag tyvärr inte kunna att ha så länge då KVALITEN på den är sämst då jag fått spara bilden genom facebook. Alla mina senaste bilder har tagits bort från datorn så de är lite surt. Men ska bli fotograferad i studion om bara någon vecka och då kommer lite nya och bra bilder in på bloggen igen. Ska lägga mig och vila en stund till och försöka få någon sömn. Huvudet håller på att sprängas och nässpray använder jag för fullt. Hörs lite senare
bjuder på den fula bilden, haha

Kommentarer
» ewe

fin du är :D

2013-01-28 // 19:15:47
» loiuse

snygg jeffa :D

2013-01-28 // 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback