MY ROOM

 
Nu äntligen har jag städat klart rummet och är ändå riktit glad att jag fick gjort det. Här är resultatet. Ska hoppa in i duchen nu och sedan ska jag planera inför Fredags fotolektionen.. Dagen idag har varit förjävlig men ändå okej.. om man nu kan skriva så, haha. Vaknade hemma hos Marcus och mådde lite bättre än vad jag gjorde i går. Fixat gymkort nu i en månad också, happy face! Började skolan vid halv 1 ungefär och har bara en lektion som är matte såklart, satt med Andreas och vi fick faktiskt sjukt mycket gjort och för än gång skull kände jag att matten fastnade, och ja jag är glad för det. Åkte sedan hem och har ätit, städat och bara degat i sängen hela dagen ungefär. Ska dra nu så hör om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback