STARK

Rubriken är vad jag ska vara idag.
Dessa dagarna har varit bland de värstas mitt liv vilket jag inte är riktigt redo att ta upp här än.

Vaknade upp av att Evelina skrek att hon hadeförsovit sig, haha aldrig sätt något klä på sig så snabbt som hon. Haha gick sedan upp när Evelina hade sprungit iväg Och tog en sväng med hundarna. blev sedan hämtad av Jonatan. Åkte ner till stationen där Jonatan och Jimmy åkte och jag gick till tåget.

Påväg in till skolan nu då jag varit en snabbis inne i Kungsbacka. Bloggar mer sedan, solen är uppe och jag känner mig helt okej.

Dagens:


Kommentarer
» Hannah Sångberg

finaste jeffa, visste inte hur jag skulle säga det förut ( har svårt för sånt) men jag beklagar verkligen, jättekram till dig <3

2013-08-28 // 15:41:42
URL: http://haniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback