SHADOW

 
Ont i hela kroppen idag, håller nog på att bli sjuk av all stress!
Första veckan i skolan och det är sjukt mycket som jag måte ha fått gjort innan Måndag + att Engelska nationella sätter igång nästa vecka. Ångest!
 
Dagen idag har varit tröttsam men helt okej. Har som sakt 2år och 11 månader med Marcus idag och jag älskar han något så grymt! Vaknade hos honom idag och tog et lungt i morse då vi hade sovmorgon ( vilket jag inte fick veta förens jag suttit mig på bussen ). Åkte till skolan och hade 2 lektioner sedan hem och baa dega isängen och läsa på mitt Engelska och svenska tal som jag har tills i morgon. Ska ner och käka lite nu

Kommentarer
» Anonym

fin!
vet verkligen hur det känns med allt i skolan, tycker synd om dig :(

2013-04-11 // 18:59:39
» ewe

fin du är jeffa :)

2013-04-11 // 18:59:51
URL: http://evelina.blogg.se
» elina

tror de kosta 300 :)

2013-04-12 // 23:03:50
URL: http://elinaolssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback