HEMMA KVÄLL

Idag har det varit en helt okej dag. Kvällen blev betydligt mycket bättre! Vaknade upp hemma hos Marcus med Rebecca, Robert, Alfred och Marcus. Sedan lite senare på dagnen åkte jag, Rebecca och Marcus med bussen till Kungsbacka. Rebecca åkte hem och jag och marcus åkte till Banken och fixade lite. Jag körde hem Marcus sedan för han fick av mig 4 VIP biljetter till raceingen i göteborg, ville självklart med men kunde dock inte för jag hade match. Åkte och spelade den och sedan hem och möta Rebecca här igen. Nu har jag och Rebecca en myskväll med papper  och en massa god mat.. Min näsa rinner och jag vill bara krypa under täcket. Ska nu sätta på en film och bara ha en massa tjej snack. xoxo
 

Kommentarer
» Anonym

everytime i see you it breaks my heart
everytime i see you i remember fun
everytime i see you i miss you

2012-09-30 // 02:42:30
» Anonym

everytime i see you it breaks my heart
everytime i see you i remember fun
everytime i see you i miss you

2012-09-30 // 02:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback