SVAR TILL ER FINA LÄSARE

Lisa 
Hur många läsare har du per dag? 
Vad får du alla JÄTTE bra idéer ifrån? 
Hur träffades du och Marcus? 
Vad saknar du mest från grundskolan?


svar: Hej Lisa. Jag har runt 300 läsare per dag och jag använder mig av bloggtrafik som har gjort så min statistik har stigit, men dock så har jag lite dålig uppdatering i mellan så det går upp och ner så det beror helt och hållet på hur mycket jag bloggat m.m.

Jag får idéer ifrån mig själv oftast. Jag tänker mycket på vad jag själv hade vilat se och läsa om. Jag får ju självklart idéer ifrån storbloggare i bland men oftast kommer det i från mig själv.

Jag och Marcus träffades på en sida som heter Bilddagboken och vi började snacka som vänner och blev väldigt nära vänner och sedan blev det inblandade mer känslor.

Jag saknar mest av allt människorna som jag gick i klass med och umgicks med ifrån grundskolan.

 

Ida 
Varför började du blogga?
svar: jag började blogga pågrund av att jag hade så grymt mycket kort och idéer som jag inte kunde lägga ut på bilddagboken så jag fick tipset om att börja blogga och gjorde sedan de.

 


lovis

hur träffades du och Markus? 

Svar: Som jag sagt innan så träffades jag och Marcus via Bilddagboken. :)


you know who 
why do you make me cry every night. 

Svar: BECAUSE YOU ARE NOT WORTH MY ATTENTION.


evelina
Kan jag få din autograf?
Svar: Självklart !
 

 Anonym 
Hur sminkar du dig? Vardagligen? :) 

svar: Tack vare att jag har mina fransar så sminkar jag mig inte alls faktiskt :)
men om jag ska någonstans och vill se lite mer sminkad ut använder jag mig av lite solpuder på kinderna, målar ögonbrynen lite extra och täcker lite :)

lånad från google

 

Anonym 
Vad heter du i mellan namn :)?
svar: Jag heter Terese i mellan namn :)

sara

Du har grymt snygg outfit.. visa dina 2 favorit plagg på frågestunden är du snäll:)

Svar: Jag har min nya jacka från gina som tyvärr blivit rosa i butiken men som jag inte fick byta.. men ändå ett favorit plagg.

sedan har jag även min långarmade tröja från Gina med ett kors på.

 

 

 

Josefine 
hur gör du din header ? 
älskar din blogg, läser den varje dag! <3

svar: Jag gör mina heders i photoshop oftast, tack! :)

bästabror 
hej finis! Vilka storbloggar läser du? :)

svar: Jag läser Blickmans och Fanny Staafs bloggar. ;) 

Emma 
Hej Jeffa! Jag tycker du är super fin & jag brukar läsa din blogg en hel del! 
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 1 år & 2 månader och vi är fortfarande som ny kära. Jag vet att alla par är lite olika, så jag undrar bara hur du & Marcus gör för att hålla gnistan vid liv? :)


Svar: Jag och Marcus gör inget speciellt vad vi lägger märke till. Men ett tips för att inte “tröttna” på varandra är att vara dig själv, gör saker med din kille/ flickvän som ni båda två har intresse för, res, gå på bio, ha myskvällar hemma, va bara ni två, va med vänner i mellan. Viktigt i ett förhållande är att man måste kunna ha kul och leva sina liv tillsammans man måste kunna vara DU OCH JAG för alltid men också VI för alltid


E M E L I E 
Tänkte ställa några frågor till dig för skoj skull! :) 

1. Hur länge har du och Marcus varit tillsammans nu? 
2. Har du några bra tips om hur man kan få ett så stabilt förhållande som möjligt? 
3. Vad är ditt bästa minne från sommaren? 
4. Har du något tips på presenter till sin pojkvän? (Jens fyller år den 27 oktober) 

svar:

1. Jag och Marcus har varit tillsammans i lite mer än 2år och 5 Månader :)

2. som jag svarade på frågan innan.

3. Mitt bästa minne från sommaren måste nog vara när jag åkte till Spanien och Marcus åkte med. Bodde hur flott som helst, hade min stora kärlek med mig hela tiden, fotograferade, umgicks med mamma och pappa, kollade på när Spanien tog hem fotbollen på Hard rock cáfe, och en massa andra fina minnen.

4. Oj har verkligen ingen aning.. Beror helt på vad din kille har för intressen eller vad han gillar att göra.. Men jag kan skriva lite förslag om du vill.. Du kan köpa en biobiljett till honom och dig och gå på en film som du vet r romantisk och som han kan tänka sig och gilla.. sedan efter det kan ni gå ut och äta. Har du mycket pengar kan du åka och resa med han till något ställe där de inte är så dyrt.. t.ex. en sista minuten resa. Du kan köpa honom blommor och hyra film och fråga dina föräldrar om det kan resa bort under helgen eller dagen så du får en ensamtid med honom eller så kan du bjuda han på någon sport aktivitet så som paintball eller något liknande :)

 

 

 

Anonym 
du säger att du och Marcus aldrig bråkar, men så är det väl ändå inte?

svar: Lite konstig fråga men..Jag och Marcus bråkar aldrig riktigt.. har väl hänt någon enstaka gång. Sedan så håller vi kanske inte med varandra om allt vilket jag inte tycker är något problem eller bråk.. självklart kan man små diskutera i mellan men inga bråk :)


Martin s 
har du haft sex med över 5 pers? (säg inte det är privat snälla)

svar: Haha Nej det har jag inte :)

 

Ser du upp till någon?
svar: Jag vet inte riktigt om det är någon jag ser ''upp'' till men jag måste säga att jag ser upp till min mamma lite och är grymt stolt av att ha henne som mamma.


Hannah Sångberg 
Vilken är din favorit ställning?

Svar: Va mogen du är Hannah, min favorit ställning är inte din så det spelar väl ändå ingen roll ;)
 

Anonym 
Vad tycker du om folk som tycker att man tror sig och som stakar vartenda steg man tar?

svar: Måste säga att jag är sjukt trött på sådana människor och är riktigt trött på att ha ''Stackers'' som följer varje steg jag tar.

 
Anonym 
Bråkar du och marcus aldrig?hur gör ni aldrig de isåfall? 
Är du någonsin falsk mot dina vänner?
svar: som jag svarade på frågan 5 steg upp så händer de nästan aldrig bara enstaka gånger. Det viktiga är att man inte vill bråka och om det är något man blir arg eller besviken över så tänk på att inte skälla eller skrika på personen utan snacka med personen lugnt i stället för att starta något onödigt.

Nej det är jag inte.. mina vänner är mina vänner och då ska man inte vara falsk mot dom. Äkta vänner är ärliga och förstående.

sara k 
snygg outfit du har!

svar: Tack så hemskt mycket!

 

 

Clara 
DU ÄR GRYMT VACKER TJEJEN! 
Hur gör du för att vara så vacker?

Svar: Tack så hemskt mycket va glad jag blir. Jag är mig själv och går utifrån vad jag gillar och tycker om. Riktigt roligt att få sådana här kommentarer. :)


Anonym 
Hatar du någon?

svar: hatar är ett väldigt stort och stark ord men tyvärr så är det så att jag gör det.

Anonym
Vad heter du i mellan namn?

svar: Terese heter jag :)

 


sara
Hej Jeffa. Har hört av en massa folk att du är väldigt trevlig och att du inte gillar att ''bråka'' och så. Hur gör du så att du inte bråkar med andra?

svar: Va dig själv och tjafsa inte för småsaker. blir du sur snacka om det om du tycker det är värt de.. annars gå vidare :)


Elin 

Jävlar vad snygga!! vart har du köpt dom? :)

svar: halsbandet kommer från spanien, och tröjan bikbok.

 


Sandra 
Hej jeffa! Hur mycket kostar "wonderabs" och när o hur ska du använda den? :)
svar: den kostade 200 kr och lite då och då men tyvärr har jag inte använt den än. :)

 

 

Anonym 
Ditt rum verkar så fräscht och snyggt! Kan inte du lägga upp bilder på ditt rum?

svar: Tack, det var inte så länge sedan jag la upp bilder på rummet men här ser ni lite :)

  

 
 

Kommentarer
» hannah

du menar att sara är mogen? det var ju som sagt inte jag som skrev kommentaren!

Svar: sorry trodde de ;)
JeffaWestlund

2012-10-19 // 21:26:50
URL: http://haniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback