SCARY DOLL

Gårdagens outfit och make up.. skulle föreställa en läskig docka och jag fick ändå väldigt många ''snälla'' kommentarer om att jag såg helt sjuk ut igår, vilket gjorde min dag helt och hållet! Skrämde en tjej något så fruktansvärt på bussen in till Göteborg, haha lite roligt om ni frågar mig.. Vi drog in ett par tjejer på en “fest” i Göteborg men den var sådär.. men jag hade skoj ändå! Skulle egentligen sovit hos Rebecca men det blev ändrade planer tyvärr då jag glömt linsvätskan hemma, men visade sig sedan när jag var hemma att den var slängd så halva natten fick jag försöka fixa det på annat sätt. Innan jag gick och la mig så kom jag på att nu framöver ska jag skita i folk som gör mig ledsen och behandlar mig som skit och idag känns det som om det var det bästa beslut jag har gjort på länge!

 gårdagens look;


Kommentarer
» elina

fan va cool du blev! :D

2012-11-01 // 11:22:19
URL: http://elinaolssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback