FRÅN 5 MINUTER TILL 7 TIMMAR

Åkte till skolan i morse med pappa vilket inte var det smartaste idag då det skulle inträffa 2 trafikolyckor på motorvägen.. satt fast och kom försent till skolan, men men. Skolan var ändå helt okej och just nu så har i börjat med ett projekt då vi ska göra en jul tidning till skolan och får ängna hela nästa vecka åt.. vilket ska bli grymt kul att få göra allt annat än att sitta nere i böcker och bara plugga plugga plugga. dock har jag en massa till denna veckan då jag har matte prov på onsdag och jag kan verkligen ingenting.. Skulle börja med matten vid 2 men har inte börjat än även fast jag har haft på mig 7 timmar! Rebecca va här en stund, sedan kom pappa hem med en överaskning och nu så sitter jag och bloggar.. segt nu ska jag försöka plugga nån timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback