VERKLIGEN EN KANON DAG

Riktigt go dag idag.. Vaknade upp klockan 9 och städade hela huset sedan stack mamma och pappa och då åkte jag och Marcus och köpte godis och glass ( köpte även 2kg is ) med oss hem. Hemma på trappan hade Mathilda, Erica och niklas voldgästat mig, haha. Så vi hem solade och stekte i solen ifrån 1 tiden till 3 då även mattias kom. Badade och hade det super mysig medans vi väntade på att malin och de skulle komma med moppen. Riktigt goo dag med bara Annebergare. Badat , grillat, käkat godis, spelat kubb, lyssnat på musik och fotat ! Grym dag om ni frågar mig!
Ute i solen och myser innan maten..

påväg ner för at spela kubb

Badade..

Hade grymt roligt.. Och här startar ävven vattenkriget. som ni ser så håller jag på att drunkna , haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback