KOMDINLILLAFEGIS

Har nu precis städat hela nedevåningen och ska snart hoppa in i duschen för att sedan gå ner och möta Rebecca och Emma som kommer hit idag.. Ska ha en myskväll och käka gott och bara snacka ut. Riktigt skönt att ha vänner som ställer upp och som finns där för en när man behöver dom. Just nu är jag grymt jävla trött på all skitsnack,rykten och all skit som de flesta snackar.. Så ikväll ska jag bara ha riktigt roligt och mysigt. Imorgon bitti ska jag dock jobba vilket jag inte är så topp glad över, men de är sjukt snällt att Malin gav mig jobbet så jag kan tjärna lite pengar! Ni som snackar en massa skit där ute ska ta åt sig av detta.. Snacka inte en jävla massa skit som ni inte kan stå för, patetiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback