ANSWER

ebba
var är klänningen köpt och vad kostar den?jätte fin
evelina
Sjukt snygg klänning var e den köpt? <3

SVAR:
Klänningen kommer ifrån London och jag fick den av min syster :)

Malin om POOLPARTYPITC:
Hur har du tagit undervattens bilderna? Kram!
SVAR:
Jag har tagit bilderna med min Gopro kamera, blev dock inte så  bra för det var inte så soligt ute. :)

Carro om TODAY'S DETAILS:
har ni förlovat er ? :D har inte sett ringen innan ;)
Nyfiken :D
oh så bara e de en vanlig ring xD

SVAR:
Ja vi har förlovat oss och vi gjorde de på våran 2 års dag :)
Ringen har jag haft på mig hela tiden, men syns inte så bra bild..
Och fatta inte riktigt va du menade?? Men ringen ser ut såhär:
det står utanpå: ''Förevigt din'' och i står det Marcus på min och datum-

ser lite rörigt ut , men mycket finare i verkligheten .

Anonym om SMILE WHEN THE YOU FEEL THAT EVERYTHING WORKS:
but when nothing goes right, you need someone to trust

SVAR:
and the person have to trust you..

Kommentarer
» Carro

skrev lite flummit kanske, man okej grattis :D

2012-05-31 // 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback