2 UNDERBARA ÅR MED LYCKA

‎2 ÅR MED VÄRLDENS BÄSTA KILLE IDAG!
Det är verkligen obeskrivligt hur mycket jag älskar dig Marcus Skårbratt !
Du är mitt allt och som du sa ''2år tillsammans är det nu det är sjukt hur mycket man kan älska någon'' Jag älskar dig något så förbaskat mycket, Marcus det kommer alltid vara du och jag. Du är bäst Marcus ! ♥
2 ÅR MED VÄRLDENS BÄSTA KILLE IDAG!
Det är verkligen obeskrivligt hur mycket jag älskar dig Marcus Skårbratt !
Du är mitt allt och som du sa ''2år tillsammans är det nu det är sjukt hur mycket man kan älska någon'' Jag älskar dig något så förbaskat mycket, Marcus det kommer alltid vara du och jag. Du är bäst Marcus ! <3

Kommentarer
» sara

Alltså gud vad fina ni är! Det är något magiskt över de bilderna! Jätteveckra, grattis!!

2012-05-11 // 09:24:40
URL: http://cornwall.blogg.se/
» Rebecca

GRATTIS UNDERBARING! :D <3

2012-05-11 // 10:07:45
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback