PUNISHED

Grym kväll i går faktiskt, hängde med Mathilda i gårkväll med lite av hennes innebandy kompisra och goa folk. Träffade två helt underbara tjejer, Amanda och Molly som läser min blogg.. Grymt roligt att träffa folk som man inte känt sen innan och som är så grymt sköna! Dock så blev jag väldigt förkyld sen i går vilket straffar mig nu i efterhand.
Inatt så åkte Malin till USA och ska shoppa och ha det gött, självklart så kommer vi sakna dig grymt Malin!
Nu ligger jag och Marcus i sängen och kollar på BB och ska snart ner och knarka lite halstabletter och sedan blir det i väg och jobba och tjärna lite pengar.. Nästa vecka så ska vi beställa hem våran nya kamera också..so exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback