SÄMST MED DETTA NU

Har verkligen varit sämst med uppdateringen nu på bloggen.. men har jobbat nu varje dag i 8 timmar + fotbollsmatcher och allt så tiden har bara runnit i väg. Bara 4 dagar kvar till spanien nu och idag fick jag veta att vi hade internet fixat i huset så det ska bli så grymt roligt!
Idag åkte jag och Marcus till jobbet och hade en riktigt varm dag ( vilket inte är så bra när man är svartklädd och är ute i solen hela dagarna ) så jag har brännt mig i ansiktet och axlarna dock. Efter kort dagen stack pappa ner till kungsbacka på ett möte och jag och Marcus hängde med ner och gick lite i kungsbacka, skulle se va det kostade att beställa en krans men de var verkligen inte värt pengarna.. kostade 300 spänn på kungsmässan!?
Så åkte hem sedan efter en fika i gräset och så kom Alfred. Badade gjorde killarna i felera timmar förut vilket var sjuk roligt att kolla på, haha! Riktigt skön dag. Packade och llite så förut med. men Nu har jag mamma och pappa haft lite mys med go mat och musik i uterummet, ska snart gå ner igen, men först så har jag så grymt mycket att blogga om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback