SÄMST BLEV BÄST

Som sakt de som är värst kan ju bara bli bättre. Har haft en så otursdag idag så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Vaknade en kvart innan bussen gick ifrån anneberg så var tvungen att kasta mig upp ur sängen och springa till moppen. Hann med bussen men glömde min dator hemma hos Marcus. Satt på bussen och var skit hungrig och kommer på att jag glömt både hörlurar och matteboken. Kissenödig som bara den sätter jag mig på tåget som blir försenat och när jag sedan kommit till Göteborg så kommer jag på att vi hade sovmorgon till 12 så var 3timmar för tidig +att jag inte hade någon data så kunde inte plugga häller. Mötte upp Emma och Rebecca och fiskade och kollade på avslutnings kläder. Sedan i skolan så fick jag tillbaka mitt prov som inte alls gick bra. Och sedan sätter jag mig på tåget som är så sjukt varm att jag höll på att dö. Sedan som jag hem efter en regnig tur med moppen och i dörren står mamma med mina nya skor som jag beställt hem !!!! Och tro det eller ej men de satt perfekt. Så sedan hittade jag även en avslutningsklänning och så. Så nu ska jag åka och hämta Marcus och sedan ska vi hem till en klasskompis med lite andra killar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback