MY DAYS

Gårdagen var riktigt grym. Hade avslutning och den va helt underbar enligt mig. När jag och rebecca sedan åkte hem efter ha ätit med klassen så gick tåget i sönder i liseberg och där stod vi i ca 10 minuter och sedan kom ni till möndal och där pajade tåget igen.. så vi satt fast i ca 40 minuter innan tåget började rulla på igen.  vi sprang av tåget för att hinna med bussen, men självklart så kom ni 2 minuter för sent.. så jag missade ytterligare bussen sedan som jag skulle passa. Men efter denna kaosen blev det bara bättre. stack och mötte upp Mathilda, Jennifer, Malin, julia och frida och sedan firade vi att vi äntligen har fått sommarlov. sedan efter det så mötte vi upp killarna och stack hem till Jack och va där. Somnade runt 2 tiden så är riktigt sleten idag!
-
Men idag vaknade jag upp hemma hos Marcus och kollade på film med han och Hampus. Sedan stack jag och Marcus in till göteborg och köpte min drömbikini av en tjej och sedan iväg mot Lindome där jag träffade ytterligare en tjej. Nu är jag hemma och bara njuter av fritiden. Ska ner och hämta mitt packet som kommit på posten sedan och även hämta upp Marcus igen.
-
Mina shorts är även med på bilden som kom igår.. vet dock inte om jag ska sälja de med..( den svarta är till salu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback