ANSWER

Hannah om VÄRT DE:

Hej! Jag har en fråga. Jag har sökt in till Munkebäck nu, och hoppas på att jag kommer in där till hösten. 
Men då har jag en fråga. Anser du att Munkebäck är en bra skola? 
Kram! Verkligen jätte fin blogg hörru! Kämpa på gumman!

Svar: Gud va roligt, håller tummarna nu då för dig !

Jag anser att munkebäck är en grymt bra och rolig skola.. en sak jag dock tycker att min skola saknar är lite mer klass resor och sånt men de ska skolan jobba på så om du kommer in så kommer du att få tillfället att kunna åka på olika resor. Skolan är kanon bra annars.. dock om du är intresserad på just en sak ( så som jag är med foto) Kan 1:an bli lite lång för du testar på alla media ämnena, även de som du kanske inte är så intresserad av, men många av mina klasskompisar har hittat nya intressen när de testat på dessa olika kurser. Jag tycker att klassen har varit kanon bra och trivs verkligen på skolan! DATORERNA ÄR BÄST.. SLIPPA ALLT STRUL!

Lärarna är bra tycker jag, självklart gillar man ju den ena mer än den andra men alla är väldigt bra som jag har.

om du undrar mer så fråga på :D

Hannah o CHRISTIAN AIDERBORN @ FACEBOOK om TAGGA SOMMARENS HÖJDPUNKTEN:

FYFAN VAD TIGHT NEGER BAJA DU HAR DÄR BRuuuuuDEN

svar: TaaaaaAAAccccCk bbror ;)

elina om MY NEW SHORTS:

riktigt fina! var köpte du dem? :D

Svar: Köpte de på tradera typ Elina. Dock var de trasiga när de kom så tipsar dig ej att köpa där ifrån- :)

 

Lisa om I VÄNTAN PÅ EN SNYGGING:

Kan inte du har en tävling där man kan vinna en design och en header nu när det blir sommarlov? <3 Skulle jätte gärna vilja ha en av dig men jag vet att du inte gör till andra;) <3

svar: Jo visst kan jag ha en tävling, håll koll nu på bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback