A GOOD DAY

Dagen idag har varit go.. Vaknade upp hemma hos Marcus runt 1 tiden, haha. Åt frukost med han och hans familj sedan så stack jag hem en snabbis och sedan mötte jag upp malin och Ewe och så käkade vi pizza. Efter det stack jag och Malin till Göteborg och sålde lite bloppis kläder och sedan så satt vi lite och myste och snackade. Kom nyss hem och nu blir det att fixa sig lite och sedan dra till Niklas och ha lite skoj med saknade människor.
Gårdagen var toppen.. först va med familjen sedan hem till Marcus och åt och allt.. sedan ut !
 
 
 
 

Kommentarer
» Hanna

Hur håller du och din kille ihop så bra? Hur blev ni tsm? Grym blogg!!

Svar: Tack!Ja du. Vi bråkar inte vilket jag tycker är grymt viktigt i ett förhållande!
Sedan är jag och Marcus väldigt bra vänner också vilket har en stor betydelse i ett förhållande, man måste kunna vara vänner också. VA DIG SJÄLV är helt klart de tips ja skulle ge om någon frågar mig. Vi lärde känna varandra igenom BDB bilddagboken ( haha ). Vi blev vänner och var grymt bra vänner i ca 2 månader, Sedan växte vänskapen till någon större ! Lite svårt att förklara här. Men leta inte efter kärleken utan låt den komma när den kommer för om man blir tillsammans för att båda är desperate efter ett förhållande eller en partner så tror jag ( min åsikt) inte att det håller. Den rätte kommer när man minst anar de :)
hoppas du fick svar på din fråga ;)
JeffaWestlund

2012-06-23 // 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback