CRAZY NIGHT OUT

Gårkvällen var helt sjuk!
 Spanien tog hem vinsten med 4-0 i em och det var helt sjukt hur folk var.. Haha riktigt roligt att fått uppleva det. Film kommer komma ut sedan när jag kommit hem. Nu ska jag bara packa ner de sista i resväskan och sedan så ska vi åka mot flygplatsen. Hemma runt 1.10 typ i natt. Imorgon bitti vid 7 så börjar jag jobba sedan, haha. 
 
legat på stranden nu de sista och försökt sola lite på axlarna där jag är helt vitfläckig tack vare att jag tappat så mycket skinn :(
 
bilder från gårdagen.
 
sedan mot kvällen
 

Kommentarer
» POMODORO

Så fina och härliga bilder!:)

2012-07-02 // 16:28:58
URL: http://pomodoro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback