ULLARED 2012

Fick med mig super fina saker hem ifrån ullared i dag !
allt är nästan bara till Italien.. Hade med mig 300 kr som va mina egna (inte så mkt )men min underbara mamma kom och hjälpte mig att betalade lite så jag behövde faktiskt inte använda de , och det betyder att jag har trehundra kronor mer till min spar bussa till Italien.. snacka om att jag är stressad och får slita som ett jävla as för att få ihop de till Itaien om ja nu ens lyckas med det :S
men hittade till Italien:
  • En jätte fin jacka ( sitter skit bra på )
  • träningströja ( att ha på sig när man åker )
  • tjocka strumpor
  • skidstrumpor
  • Vantar (hur varma som helst , skulle  köpa ett par är hemma men dessa var så grymt mycket bättre)
  • Shampoo och balsam
  • tandfodral
  • torrschampoo
och till vardags ( till här hemma ) köpte jag :
  • Naglack
  • Värmespray
  • brun utan sol ( ska bli intressant att testa )
  • Tre tröjor
  • och ett mobilfodral

Kommentarer
» Malin Ahltin

oj oj mycket fint men du den där brun utan sol som du köpte, testade den själv och det såg ut som om ja hade rullat mig i lera, -_- man ser smutsig ut av den, men du kan ju testa den när du är i italien så behöver i ingen se resultatet om det blir dåligt ;D ^^ haha köss

2012-01-21 // 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback