SVAR PÅ LÄSA FRÅGOR!

svar: Det finns att köpa lite här och var men det stället jag hittade just detta linnet på finns på affären missäy i nordstan i göteborg.

Svar: SJÄLVKLART !

NIKON D3100 ÄR GANSKA BILLIG OCH HAR HÖRT ATT DEN SKA VARA BRA

4780 Kronor kostar den i nypris.

 

Svar : jag jag är helt klart intresserad av bloglovinbyten :D
Jag använder mig av ett stativ där jag har kameran. Jag har lång slutar tid och ISO på 100. Det gäller verkligen att ha tolamod. Har mitt zoom objektiv som är från 70-300 mm.

Svar: självklart
Fannystaaf
fridaGrahn
tyras
ninadobrevdaily

svar:
Tack så mycket ! Jag har ett super objektiv som jag är riktigt nöjd med och det är ett porträtt objektiv ( 50m ) Grymt och det finns även för Nikon och canon :)
nikkor 50mm (canon 50 mm porträtt objektiv)

svar: Inte ett ända öre , Fick det i från skolan ( har det installerat på min skol dator ).

svar: Jag håller ju på att utbilda mig till professionell fotograf. ( Går på munkebäcks gymnasiet i göteborg ) men jag har lärt mig väldigt mycket själv. Ett tips är att kolla på filmer på youtub !

Kommentarer
» Anonym

hur mycket kostar de linnet jätte fint! :)

2012-01-18 // 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback