DAGEN!

Har väl varit lite si och så.. Började dagen med att jobba med Marcus och i detta snökaoset var det väl sådär , sprang som två idioter , haha ! Haft snöbollskrig dessutom idag med Marcus med , ja vann såklart (Y)
sedan så har jag fått köpt mina fina skidbyxor idag med ! så nu är det bara underställ kvar att köpa innan Italien.. Sedan så har jag varit med Bella idag..( Bella du vet att jag finns för dig till hundra) Kände verkligen att vi behövde vara med varandra. Sedan nu på kvällen har jag ätit på restaurang med Bellas familj och min , super mysigt !
så nu är jag hemma och håller på att kissa ner mig av hur nervös jag är för mårgondagen.. Håll tummarna för mig!
You must be strong !

Kommentarer
» Anonym

vad ska du göra som du är nervös för? :)

2012-01-22 // 22:10:53
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback