16 JANUARI 2012

Just nu sitter jag och väntar på att Marcus ska komma , har nyss kommit hem från en lång dag i skolan.. Mina första lektioner idag också! Har ju haft media hela förra veckan. Trött tjej kan man lungt säga.. Ska kolla lite vad jag ska ha med mig upp till Italien också senare. På Fredag ska jag med Mracus mamma , hampus och Marcus till Ullared och jag längtar något så grymt mycket ( ska köpa ite småsaker till Italien ). Har fått frågot om vad jag ska göra i Italien och jag är inte där för att sola och bada utan för att åka skidor.. Marcus och jag har en helt egen ''lägenhet'' ( stuga ) Riktigt glad för det faktiskt.. Bara några veckor kvar !
just nu :

Kommentarer
» <3Ellen!!

ha en bra dag :)

2012-01-16 // 18:11:58
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback