MOBILPROBLEM

Sitter nu och har snackat lite med pappa, gud va tre är krångliga. Dom som är i kungsbacka är ju inte riktigt kloka i huvudet! Pappa ringde till 3s operatör ( kundtjänst ) och frågade om allt med om detta med min mobil och så och dom va riktigt snälla och bra så de skulle ringa upp och se vad de kunde hjälpa oss med någon dag nu i veckan.. trevliga och bra va det med, så får väl se vilken telefon det blir nu ändå.. fick en telefon av 3 igår som var öppnad , fel färg och jag fick inte välja själv och de slarvade bort min förra , surt eller vad? Men om man ringer och hör med de i göteborg så är det 1000 gånger bättre ! så mer om min mobil får ni höra mer om i morgon förmodligen..
Bild på jag och Emma sen idag:

Kommentarer
» jennifer

kommer inte ihåg riktigt va stället heter , nånting med Sun haha :)

2012-02-08 // 21:16:47
URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback