GOD MORGON

God morgon fina läsare,
Vill börja dagen med att tacka er alla för det sjukt fina komentarerna på videon på mig och marcus. Blir riktigt glad av att höra så fina åsikter!
Sitter nu i skolan och ska snart ha media produktion och vet inte riktigt vad vi ska börja med i dag men vi får väl se. Kanske vi ska vara i studion ( I HOPE SO ) sedan så har jag en till lektion som jag tycker är den längsta på hela veckan. Idag blir det hem och plugga och sedan så ska jag åka på fotbollen och kolla , kan ju tyvärr inte vara med med min fot än.. Ska bli riktigt roligt att börja ett helt nytt fotbollslag faktiskt!

Kommentarer
» elina

sv: nope, fortfarande platt efter frisören bara ;)



var ska du börja fotboll? :D

förresten bloggen ser helkonstig ut, speciellt på kommentarsidan ;(

2012-02-01 // 16:42:20
URL: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback