GOD MORGON SOLSTRÅLAR

Idag är det bara en dag kvar till italien , snacka om att jag är både nervös och uppspelt inför resan i morgon bitti!
idag blir det att packa för fullt och sedan ner till kungsbacka och fixa lite saker. Gud va jag längtar !
-
I skolan idag kommer väl ble rena helvetet och jag orkar faktiskt inte skriva ut de så på bloggen , men man kan ju lungt säga att jag inte är glad av vissa anledningar.. Fan va jag hatar falska människor!
-
Ska ha historia redovisning nu som första lektionen och jag har knappt läst igenom de , men ja hoppas det går bra ändå.. Sedan ska alla läxorna vara klar tills i dag och jag har faneme lyckas tror ja ! haha
-
Ligger nu i sängen och har duschat , ska strax börja fixa mig lite och sedan ska ja sova en stund till , börjar 10.. hörs senare bloggen !
Random bild sen i sommras när jag var på böda strand och fotade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback